DOMEENI RAJAMINE: AJAKAVA JA MEEDIAKAVA

Internetiturundusega käepärast on vaja veebisaiti. Kaasamine võib tunduda ülekoormav, kuna tüüpilise veebisaidi rajamiseks on mitu otsa, mida on vaja paremini mõista. Üks neist on domeeninime otsimine ja soetamine. Domeen ei ole mitte ainult veebisaidi aadress, vaid see on brauseri jaoks ka oluline identifikaator. See on oluline samm veebisaidi rajamise protsessis ja on täpselt koostatud ajakaval ja meediaplaanil, mis peab omakorda andma teile veebisaidi edu.

Domeeni otsimise alustamiseks on vaja aega, et mõista, milliseid võimalusi oleks kõige mugavam kasutada. Domeeni nimi peaks olema lühike ja neile vaatamata mõistetav. Samuti tuleks soetada domeeni nimed, mis räägivad teie veebisaidist. Domeeni soetamisel on oluline alati märkida, sest see on veebipõhine ettevõte ning seda võib nõuda nii füüsilised kui ka juriidilised isikud.

Kui domeeni otsimine on lõpule viidud, siis tuleks alustada otsimootoriturunduse protsessiga. Otsimootoriturunduse abil saab veebilehte tuua tipptulemuste hulka, mis aitab suurendada veebisaidi läbiviimist. Teil on vaja luua otsimootorite jaoks optimaalne SEO-strategia ja kasutada konkreetseid tööriistu, et veebisaidi paremini mõista ja esile tuua.

Kui SEO-strategia on paigaldatud, peab veebisaidil olema atraktiivne meediaplaan, mis läbib lisaks otsimootoritele ka erinevaid meediakanaleid. Meediaplaani loomisel on oluline, et see keskenduks veebisaidi sihtauditorile ja see sisaldaks nii sotsiaalmeedia kanaleid kui ka mainetööriistu. Meediaplaani loomiseks on sageli parem kasutada kaasatud mainefirma teenuseid, et veebisaidi eesmärkide saavutamiseks kulutada õigeid ressursse.

Kui meediaplaan ja otsimootoriturundus on korralikult planeeritud, jääb veebilehtede loomine ja lõpetamine. Veebilehte ei tohi kunagi alahinnata, kuna see mängib nii SEO-strategia kui ka meediaplaani edukuse üliolulist rolli. Pole mõtet valmistada atraktiivne meediaplaan, kui veebilehte ei ole isegi olemas. Olge ettevaatlik ja veenduge, et veebilehe disain ja funktsioonid sobiksid veebisaidi üldprojektiga.

Kokkuvõtteks võib öelda, et domeeni soetamine ja rajamine on oluline osa veebisaidi rajamisest, ning see ei sobi eduka veebiprojekti elluviimiseks. Kui soov siteerida veebisaidi edukat turundamist, peab domeeni otsimise plaani koostamisel ja meedia ja otsimootoriturunduse lõpetamisel olema alati tuletõstetud.