Suhtekorraldus – mitte suurettevõtte privileeg, vaid mõistlik valik kõigile!

Paljudele jääb PR-st mulje kui millestki, mis on vajalik ja taskukohane ainult suurematele ettevõtetele, kellel on üüratu turunduseelarve ja pidev meedia huvi. Tihtipeale nähakse suhtekorralduse vajalikkust siis, kui ollakse sattunud negatiivse tähelepanu alla.

Tegelikult ei saaks need väited tõest kaugemal olla. Avalikud suhted, olgu siis klientuuri, meedia või koostööpartneritega, on väga suur osa ettevõtte igapäevatööst ja pole vahet, kui suur on sinu eelarve või töötajate arv. Kindlasti pole ka kõige olulisem asi maailmas see, kui suur on sinu rahakott. Ning olgem ausad, iga ettevõte soovib olla avalikkuse tähelepanu all just eriti siis, kui ajad on head.

Kogenud suhtekorraldaja tunnetab hästi nii avalikkuse kui ka ajakirjanduse ootusi. Kommunikatsioonialases töös on aga teise poole ootuste ära tundmine võtmeoskus. PR-spetsialistid teavad mitte ainult seda, kuidas rasketele küsimustele vastata, vaid ka seda, milline peaks välja nägema ettevõtte igapäevane töökultuur selleks, et teistest positiivselt eristuda.

Korraliku kuvandi loomine aga ongi ehk tähtis just väiksematele ettevõtetele. Kui suurematel firmadel on tänapäeval juba personalis ettenähtud koht ka suhtekorraldajale, siis väikeettevõtetel on kokkuhoidlikum konsulteerida mõne agentuuriga. Paljudel juhtudel piisab vaid põgusast nõupidamisest või tehnilisest nipist selleks, et firma kommunikatsioonikurssi õigeks määrata.

Agentuuriga kommunikatsiooniplaani koostamine ja mõne tähtsama tehnilise ülesandega koos vaeva nägemine on jõukohane ka väiksema eelarvega ettevõttele. Kahtlemata tuleb see pikaajalise imago loomisel kõvasti kasuks ning aitab leida uusi sõpru nii klientide, ajakirjanike kui ka koostööpartnerite hulgas.
PR-teenused ei ole mõeldud vaid selleks, et halbu uudiseid summutada. Kommunikatsioonitöö on pidev protsess ja selle edukuse tagamiseks tasub aeg-ajalt eriala spetsialistidelt nõu küsida.

Tutvu lähemalt MultiMeediumi teenusevalikuga kommunikatsioonivaldkonnas